Klantenservice

 

Hoe kan ik iets bestellen?

U selecteert een artikel en kiest vervolgens het gewenste formaat, kleur en het aantal.
Vervolgens legt u het artikel met één muisklik in uw winkeltas.
Als u klaar bent met winkelen, klikt u op de winkeltas rechts bovenin het scherm. Vervolgens krijgt u een overzicht te zien van uw bestelling, waarin u de artikelen desgewenst nog kunt wijzigen.

Kan ik mijn producten ruilen of retourneren?

Ja, ruilen en retourneren gaat als volgt:
Mocht u niet tevreden zijn met uw aankoop dan kunt u deze binnen 14 dagen na herroeping retourneren.
Wanneer u een verkeerd of beschadigd artikel heeft ontvangen dient u via email of telefonisch contact met ons op te nemen. U ontvangt van ons een retourformulier dat u in de verzenddoos moet verpakken.
Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze ongebruikt zijn en, voor zover mogelijk, verpakt in de originele verpakking. Cosmetica mogen alleen geretourneerd worden in ongeopende verpakking. Een Cadeaubon van Esthetique Passie voor Beauty kan niet worden geretourneerd.
Het is niet mogelijk om een artikel uit onze webshop direct om te ruilen via de bezorgdienst. Wanneer u een ander formaat of kleur wenst, kunt u het ontvangen artikel retourneren volgens de hierboven beschreven procedure.
Retourkosten zijn voor eigen rekening. U ontvangt een tegoedbon voor het geretourneerde exclusief de verzendkosten.
De verzendkosten ontvangt u retour wanneer u een verkeerd of beschadigd artikel heeft ontvangen wat u direct aan ons meldt, dit geldt alleen wanneer de melding geschiedt binnen 12 uur na ontvangst.
Zodra het retourpakket in goede orde is ontvangen, wordt het aankoopbedrag volgens de wijze van aankoop zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen op uw bank- of girorekening teruggestort. U dient het retourbewijs te bewaren totdat het aankoopbedrag is teruggestort.
U kunt natuurlijk ook altijd uw zending terugbrengen in een van onze fysieke winkel, u krijgt direct een tegoedbon of een nieuw product exclusief berekende verzendkosten.
Geldteruggave op basis van betaalwijze:
– Betaald met iDeal, of PayPal: het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen op uw bank- of girorekening teruggestort.
– (gedeeltelijk) met Cadeaubon: u ontvangt dit bedrag retour in de vorm van een Cadeaubon van Esthetique “Passie voor Beauty”. Het resterende aankoopbedrag wordt teruggestort op de betreffende bank- of girorekening.
Pakketten besteld via een andere webshop dan de Esthetique webshop, kunnen niet afgehaald en/of geretourneerd worden in de filialen van Esthetique.
Rond drukke periodes zoals de feestdagen kan de afhandeling van uw geretourneerde bestelling vertraging oplopen. U wordt op de hoogte gehouden over de actuele levertijden in het bestelproces.

Op welke manieren kan ik betalen?

iDeal
– U doorloopt dezelfde stappen als bij internetbankieren
– Makkelijk en volgens dezelfde (strenge) beveiligingseisen van uw bank
– Let op: het is niet mogelijk om zelf vanuit uw bank een overschrijving te doen naar Esthetique
Paypal
– Betalen zonder uw gegevens te delen.
– Log in met je PayPal account.
Esthetique “Passie voor Beauty” controleert steekproefsgewijs orders met hoge factuurbedragen. Dit doen wij om de veiligheid van uw betaling te kunnen blijven garanderen en om misbruik of fraude te voorkomen.
– Alle prijzen van de producten die via Passievoorbeautyshop.nl verkocht worden zijn inclusief BTW.
– Esthetique “Passie voor Beauty” doet haar uiterste best om in alle gevallen steeds de juiste prijs te vermelden voor elk product in onze webshop. Mocht het echter voorkomen dat de prijs van een product, eenmaal in de winkeltas, verschilt van de prijsaanduiding van dat product op een of meerdere pagina’s in de webshop, dan geldt altijd de prijs van het product in de winkeltas als definitief. Aan onopzettelijk foutieve prijsvoering op productverzamelpagina’s of productdetailpagina’s kunnen geen rechten worden ontleend.
– Esthetique “Passie voor Beauty” hanteert de besteldatum als aankoopdatum op het afschrift van uw creditcard.

Wat is de bezorginformatie?

Als u een bestelling plaatst bij Esthetique “Passie voor Beauty” kunt u kiezen uit een aantal bezorgmethodes. Hieronder vindt u meer informatie over de verschillende bezorgmethodes.
Pakket laten bezorgen door PostNL
– Op werkdagen voor 12.00 uur besteld, binnen 48 uur geleverd. U ontvangt een e-mail als de bestelling is verzonden.
– Als u de eerste keer niet thuis bent, zal PostNL de volgende dag nogmaals het pakket bij u aanbieden. Na twee pogingen brengt PostNL uw zending naar het dichtstbijzijnde Postkantoor. Het pakket blijft hier drie weken liggen en gaat daarna retour naar de afzender. Voor ontvangst van het pakket moet altijd getekend worden.
– De kosten bedragen € 4,95 per bestelling. Een bestelling boven de 30,00 euro verzenden wij binnen binnen Nederland gratis. Hieronder vind je het overzicht van verzendkosten voor levering in het buitenland.
– Bekijk meer informatie op de website van PostNL.

Verzendkosten:
Nederland <30,00 Euro
>50,00 Euro
4,95 Euro
Gratis verzending
Binnen EU Zone 1 65,00 Euro 4,95 Euro
Binnen EU Zone 2 150,00 Euro 20,00 Euro
Binnen EU Zone 3 150,00 Euro 20,00 Euro
Wereldwijd Zone 4 200,00 Euro 25,00 Euro

EU zone 1: België, Luxemburg, Denemarken (excl. Faeröer Eilanden en Groenland), Duitsland, Frankrijk (incl. Corsica en Monaco), Italië (excl. San Marino en Vaticaanstad), Oostenrijk, Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische eilanden), Verenigd Koninkrijk (excl. Gibraltar en Kanaaleilanden), Zweden
EU zone 2: Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Kroatië, Letland, Litouwen, Polen, Portugal (incl. Azoren en Madeira), Roemenië, Slovenië, Slowakije, Tsjechië
EU zone 3: Albanië, Andorra, Bosnië-Herzegovina, Canarische Eilanden, Cyprus, Faeröer Eilanden, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Kanaaleilanden, Liechtenstein, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, San Marino, Servië, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland en Zwitserland.
Wereldwijd zone 4: Alle overige landen

Kan ik mijn pakket bij jullie ophalen?

Ja, Let op: u ontvangt van ons bericht wanneer het pakket voor u klaar ligt. Wanneer u de bestelling afhaalt dient u een geldig legitimatiebewijs te kunnen overleggen (paspoort, ID card of rijbewijs).Ook dient u de orderbevestiging uit te printen en te overhandigen. Aan deze verzendwijze zijn geen verzendkosten verbonden.

Kan ik mijn bestelling als cadeau bij iemand laten aankomen?

Ja, als u ervoor kiest de bestelling (als cadeau) op een ander adres dan het factuuradres te laten bezorgen, wordt de factuur niet meegezonden.

Uitzonderingen

De genoemde levertijden gelden voor leveringen binnen Nederland.
Een aantal producten uit ons assortiment kunnen worden geleverd vanuit een extern magazijn. De levertijd van deze orders kunnen oplopen naar 2 tot 5 werkdagen. Wij stellen u hiervan direct na de bestelling op de hoogte.
Mocht u een bestelling voor meerdere producten hebben gedaan, waarvan er in ieder geval één uit het extern magazijn wordt geleverd, dan geldt er een levertijd van 2 tot 5 werkdagen voor de gehele bestelling.
Rondom extra drukke periodes zoals bijvoorbeeld de feestdagen kunnen afwijkende levertijden gelden voor alle bezorgopties.

Een product is niet beschikbaar, wat moet ik doen?

Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de levering van uw bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van uw bestelling blijkt dat een product dat u besteld heeft, niet meer op voorraad is of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, aan u gecrediteerd.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Het Esthetique “Passie voor Beauty” team geeft u graag zo snel mogelijk antwoord op uw vragen.
BEL ONS: +31 (0)497 33 70 33
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30. Zaterdag van 9.30-16.00 uur.
Omdat het een treatmentstore betreft kan het op bepaalde dagen zijn dat u de voicemail treft, spreek deze duidelijk in en we bellen u zo snel mogelijk terug.
Esthetique “Passie voor Beauty”
Webshopnaam: passievoorbeautyshop.nl
Burg. Magneestraat 63A
5571 HC Bergeijk
Email:info@esthetiquebergeijk.nl
Website: www.esthetiquebergeijk.nl
KvK-nummer: 17158102
Btw-identificatienummer: NL141470756B01
Voor advies en vragen over onze producten kunt u terecht in onze treatmentstore in Bergeijk. Buiten kantooruren beantwoorden onze specialisten in de winkel uw vragen ook telefonisch. Houdt u tijdens drukte rekening met een langere wachttijd.
Wij streven ernaar om uw vraag binnen 24 uur te beantwoorden.